!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Fredaaag.

2009-01-09 / 14:00:26
Andra dagen efter jullovet nu, är enormt seg. Ville absolut inte gå upp imorse. . Men till slut orkade jag mej upp. Blev dock inte någon frukost och det kände jag av redan efter en halvtimme i skolan.. Inte bra inte bra.. Är sjukt trött idag ska hem och sova ett tag sen. Det tar på krafterna att tänka hela natten lång.. Har sovit max två timmar inatt usch..

Det bara dunkar runt runt runt i mitt huvud, vill på ett sätt men ändå absolut inte.. Jag ler, jag skrattar.
Men hur äkta är det egentligen på en skala ? 

Sitter i skolan, slutar snart.. ÄNTLIGEN FREDAAAAG säger jag bara..

Ahh har så fruktansvärt ont i min fot. Det började med ett skoskav och nu har det blivit inflammation i heeela foten :/. Skit också . .

Bara några dagar kvar nu tills du kommer hem :). Och glad är jag för det, för det som händer i Martinas värld just nu är inte att leka med.. Men ja. Det är försent nu.  Kan inte göra något åt det.  Får abstinensproblem...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: