!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Min nya blogg.

2008-09-02 / 19:10:50

Alla andra har en blogg, så nu blev jag också lite sugen haha. Rätt skönt att kunna skriva av sig någonstans...

Har rätt mycket i huvudet just nu.. För allt går åt helvete tyvärr :/.

Och kuksoc kan ta sig i röven för de hatar jag mest i hela världen. Skiter i vad jag säger och bara tror att allt kommer bli så jävla bra. Vafan tror dom om de säger att jag ska bo kvar här i detta fucking fängelset. Jaa, som du kanske märker så är jag på jävligt dåligt humör just nu! Men jag orkar verkligen med all skiten längre. Jag avlider, kroppsdel för kroppsdel.

Det som är skönt  är att vår klass eventuellt slutar halv tolv imorgon :)! Riktigt jävla skönt.


Sandra & Jag på skolavslutningen :DNä, nu ska jag ringa till min underbara bästavän Sandra :). Älskar dig gumman, du betyder så otroligt mycket för mig. Tack för att du finns <3!  Haha och detta är bara en underbar bild på oss, eller vad säger du ;)?



Jadu...This is me :)!


..Håller på med mitt tråkiga arbete om Sofiero, men men det måste göras >__<. Suck!

Tack alla som finns och stöttar mig i allt detta helvetet, för jag vet inte vad jag ska göra längre tyvärr! Har snart gett upp hoppet helt :/. Hoppas på en bra helg, men får se hur det går med det...

Kommentarer!
Postat av: sandra

haha omg, alltid så fula bilder på mig :S xd <33

Kommenterat - 2008-09-03 / 17:30:31  | URL - http://slantz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: