!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Torsdag nu igen :/.

2008-09-11 / 12:28:52
:/

Jahapp... Nu är det torsdag igen, det innebär tårar...

Tre veckor idag :/.

Nawe! Imorse kom världens sötaste zombie hem till mig vid åtta :p, haha så trött du såg ut istället ;).

Idag ska jag vara med Marcus ska bli najs price ;D<3.

Naaawe så söt du va Annie idag :D. Älskar dig babe <3. Yo mannen på dig vaa :D.

Åhh jag vill också gå i trean :p.

Aja jag har hittat världens snyggaste klänning inne i en affär mitt emot knutan :). Fast jag mååste börja jobba för den va fanimej inte billig (a).

Sitter och lyssnar på tråk gunilla suck. Så jävla tråkigt!

Vill bara sluuta nu :o!?

 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: