!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Tisdag idag..

2008-09-09 / 20:31:14
Var med Annie idag mycket trevligt :). Haha vi får va hos dej nån annan dag :D<3.

Har snackat en del med lilla Mackan också haha :p. Transan ;). Hahaha. Du kommer bli skrämd på torsdag vafan :p! Aight min lilla söta prinsessa ;)?

Ahh fan vad jag älskar phonehouse :D<3. Kan reda hämta ut mobilen :D. Så ska hämta den imorron hihi, äntligen :p. Har saknat den som fan. Att ha denna cp mobilen har fan gjort mig galen! Att folk har ringt å sånt, som inte ens har ringt hahah xD. 

Haha, på torsdag ska någon va transa ;). Och sen ska vi va och snacka lite skit ;D. Så får se hur det går med den saken, eller vad säger du ? I love you

Tack Annie för att du har fått mig på andra tankar å så :O). Vi hittade ju en massa folk i gamla kataloger å shit hahah :D. Så jävla najs ;). Hittade en viss person ;). Jag säger bara olalala :p. Hahah neej Annie jag tänker inte ! <3.

Ska snart sticka in i duschen och sen ska jag locka håret och sånt shit :D. Kommer bli så jävla najs, har ju skolfoto imorron :p. Sen hur det kommer gå är en heeelt annan fråga xD. Aja får hoppas på det bästa.


Nu ska jag kila in i duschen :D. Sen ska jag ringa till en söt grabb & sen ska jag nanna kudden (a).




<3Kommer aldrig att ge upp hoppet, inte förräns den dagen du säger åt mig att du tkr det är dags för mig att gå vidare. För jag vill höra det från dig!!!!! Ingen annan som går runt och säger det... Jaa du vet vem jag menar nu söt <3.









  


Kommentarer!
Postat av: Anonym

HAHA jooo de tänker du visst de ! De vet jag nog att du gör ;) haha <3 aawe tack själv snyggis ! <3 <3

Kommenterat - 2008-09-09 / 21:06:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: