!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Sunday.

2008-09-14 / 13:28:09

Jag vet att jag förtjänar så jävla mycket mer, men ändå så hänger jag upp mig på det här...

Jag måste börja träna! Men jag orkar inte.
Jag måste åka iväg ett tag så jag mår bra, men det kan jag inte heller göra. För jävla skolan sätter stopp för det.

Jag vill inte glömma. Jag vill verkligen inte det. Men alla säger, det kanske vore bäst så.. Jag bara nää. Det är fan jag som känner allt, inte ni! Det är jag som ligger sömnlös om nätterna och gråter mina kuddar dyngvåta....

Jag blir galen.

Jag orkar inte mer.

Jag orkar verkligen inte mer.

Nä nu skiter jag i allt, ja verkligen allt!

Får fan inte ordning på mitt liv.

Så alla mina vänner, jag älskar er! <3.


Gosh, jag vill inte mer >__<





 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: