!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Söööndag. Jag tänker så jävla mycket. På dig. Ja just dig!

2008-09-07 / 14:18:54
:/Såhär ser jag ut. Vafan det hjälper det !? inte ett jävla skit. hur jag klär mig eller något, ingen som lägger märke till det på samma sätt längre ;/;/!


Tyvärr var Sandra sjuk igår ;/. Så hon fick stanna hemma, hon hade skallebank. Krya på dig hjärtat!

Så jag satt hemma och softade. Kollade film å sånt shit.

Jag har snackat en del med Fannie och Caroline om allt just nu. Det behövs verkligen :). Tack för att ni finns <3. 

Och rättså många hoppas på att det ska bli bra mellan oss igen. För alla ser hur jag mår utan dig.


<3Jag saknar dig ! Jag mår bara sämre utan dig, vet inte om du känner detsamma. Men jag gör! Detta var den allra första bilden jag tog på dig :p <3! JAG ÄLSKAR DIG MARCUS<3! Förlåt om du blir arg nu men var tvungen med denna bilden, du är så söt ;)!

En låt jag lyssnar på dag och natt! Blink 182 - She will still cry tonight
Strange view of this  Untimely scene  
You walk she cries Slowly
And I guess I should know better(better yeah)
Than to think that its alright (alright)
She'll just kiss and make it all up
She'll still cry tonight









Teenage side road
Thats all she is to you
Dinner, flowers
I guess you've paid you're dues
And I guess I should know better (better yeah)
Than to think that it's alright (better yeah)
She'll just kiss and make it all up
She'll still cry tonight
You think it's fine
'Cause you know that she trusts me now
You think Alright Alright
Next week, break up
Another one bites the dust
Hope your happy but
I know she's not
And I wish that she knew better (better yeah)
Than to fall for a jerk like you (jerk like you)
But she'll be back in your arms in a month
Not that I know man,
But its just a hunch
Maybe she'll even sit with you at lunch
She'll still cry tonight She'll still cry tonight

 Ja den låter stämmer in precis. För jag är fan inte lycklig längre. Du var mitt allt. Men vafan har jag nu ! Nada.

Jag har ingen ork kvar till något. Jag gråter mig till sömns varje natt. För jag tänker på den här sommaren med dig, den har varit underbar MED dig. Utan dig hade den varit skit. För att ens föräldrar skiljer sig, att man bara vill gå och hänga sig osv inte är så skoj . Om man inte har någon att luta sig mot, som alltid finns där.

Men men jag får väl försöka leva vidare, för det verkar bara som om det bara är jag som vill försöka.

Får försöka orka mig igenom vardagen, för det är inte lätt längre. Tyvärr ;/.

Jag måste börja träna! Men jag orkar inte, jag orkar fan knappt gå upp om dagarna.

Först brakar de med mina föräldrar, sen brakar det lös mellan dig och mig. och sen kommer det med här där jag bor. Sen lyssnar inte soc på mig iheller :s. Suck, jag vetifan vad jag ska ta mig till.

Mitt hopp är slut, helt fucking slut.

GAAAAH jag orkar fan inte mera ! ;(.



Förlåt om jag har oroat människor nu, men jag vet inte vad jag ska ta mig till........


SUUUUUCKDöda mig långsamt.


Jag vill strypa en person. Så hon kanske känner hur jag lider. För jag lider så in i helvete. Men det fattar ingen så det är skitsamma. Jag ska leka glad som alltid, så blir allt så jävla bra. Not!

..Jag vet inte vad jag ska ta mig till.










Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: