!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Jahadu..

2008-09-04 / 11:10:00
Sitter i skolan, har redovisat innan idag. Det gick faktiskt jättebra :). Det trodde jag inte imorse direkt :p.



sötaste!Idag ska jag vara med Marcus sötnöt <3! Älskar dig.


Och träffa Säändra en liten stund :), ska bli trevligt trevligt ;D! 


Ska ha data med tråkiga Gunilla nu  >__<!
 


Usch, jag tänker hela tiden på det där igår... Vet inte vad jag ska göra :s!

Jadu.Jag vill va lika smal som innan :o!? Som när jag tog denna bilden... :/


Vet inte längre vad jag ska göra längre :s. Allting går åt helvete.


Hoppas att det blir så att Anna Banana ska ha fest på lördag hade varit skoj :). Så man kan tänka på annat.... Ska sova hos Marcus på lördag om jag får för honom :p. Haha.


Har typ inte sovit ett dugg inatt, har bara tänkt en jävla massa. Är trött på alla sömnlösa nätter. Vill kunna få ordning på mitt fucking liv.

Jag vill börja träna också :D. Väntar bara på att Sändra Pändra ska få tid hos doktorn... Hon måste må bättre stackarn :/! 
Finns här för dig hjärtat <3. I (L) U <3.




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: