!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Satuurday ;D

2008-09-06 / 14:05:27

Fyfan va skoj man hade igår då haha ;). Tack för allt ;D<3!

Idag ska Sändrisch sova hos mig :). Ska bli mycket trevligt ;D. Kolla film och kränga godis och snacka en massa :p, det blir mycket trevligt ;). Älskar dig bästa vännen <3!

hahahhHär var ingen av oss särskilt nyktra hahah XD!

Äntligen funkar mitt Limewire igen, så jävla lycklig jag är för det :D. Men Mariah Carey (Negor Gregoor) blev ändå gladast :p. För hon fick sina favvolåtar :D. Älskar dig gumman. När det är Chris Brown konsert då jäääävlar :D<3!

Så idag har jag laddat ner en jävlarns massa musik och tänkt så otroligt mycket. Nu ligger bollen hos honom , det är det enda jag typ vet helt säkert nu. Jag älskar han så otroligt mycket, så hoppas han väljer "rätt"...


Gaah jag blir galen på den här skiten. Vill veta hur det blir, om jag bara ska fortsätta vänta eller vad som kommer hända!?

Kommentarer!
Postat av: sandra

haha fan va sär jag ser ut. asnitad som vanligt xD

Kommenterat - 2008-09-08 / 17:53:13  | URL - http://slantz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: