!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Onsdag idag...

2008-09-03 / 13:45:21
Ja nu har jag kommit hem :). Slutade redan halv 12 idag :D!



Fast nu måste jag typ plugga, städa & tvätta >__<! Inte alls lika skoj tyvärr ;/.
 
sötaste!Imorron ska sötaste va med mig hemma hos mig ;)!
Ska bli mucho trevligt för jag saknar honom!

En liten text till honom!

Det är du som gör det värt att stiga upp på morgonen, det är du som gör de värt att leva över huvud taget, utan dig skulle det inte finnas lycka i mitt liv. Om inte du skulle finnas skulle det inte finnas någon andledning för mig att finnas, men att veta att du finns där någonstanns och att veta att jag betyder något för dig gör mitt liv värt att leva.

Flera gånger om dagen, som när ja ser två stycken som håller hand på stan eller någon som träffar sin livs kärlek i nån film så tänker jag på dig, och de hugger till i hjärtat när jag kommer ihåg att det inte är du och jag längre. Att det inte är som de står skrivet i stål i eifeltornet, att någonting är fel, men vad? Det känns som att de är någonting som saknas i mitt liv, ett tomrum i mitt liv, och det är du och det finns ingen annan som kan fylla ut de tomrummet! Utan dig så kan ja inte bli riktigt lycklig eller riktigt fullständig. Jag kanske verkar glad och allt sånt utåt men innerst inne sörjer jag att du inte finns i min närhet på samma sätt längre. Du finns i mitt hjärta Marcus och du kommer du alltid att göra!

Du finns i mina tankar när jag är glad och när jag är lessen. Jag drömmer om dig på natten och när jag vaknar och märker att du inte ligger tätt intill mig så känns det som att någonting saknas.Det är helt underbart att bara vara med dig! Att få lite av din kärlek är helt underbart för mig.
J a g  ä l s k a r   d i g  M a r c u s   L e v e a u ! <3


Och imorgon måste vi va klara med det där jävla arbetet ;/. Suck, OCH redovisa :o. Helt sjukt! Men men, det får gå som det går. För jag är redan utmattad :s.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: