!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Onsdag idag ja..

2008-09-10 / 17:05:19
Hahah. Så skoj vi hade imorse brudar ;). Jag va inne på knutan typ 08.05, då stack jag upp till Mc och träffade de underbara söta flickorna Dannie & Maria :). De hade precis käkat upp sin frulle, vi satt där och snackade ett tag. Dannie berättade om hur duktig hon va på å skicka sms till rätt person haahah xD.

Sen när vi skulle ta bussen så stod där två stycken 3or.. Men vi tog den som stod närmast :p, på den stod det filborna östra eller något sånt. Sen innan bussen skulle åka, så hörde jag att chauffören sa till en som gick på att den endast gick till Filborna skolan, så vi fick lite panik. Hoppade av bussen och fick ta 220 upp istället. Men när vi hade tryckt i kortet och sånt och skulle sätta oss. Så chauffören bara: vart ska ni? Vi bara lasarettet? Han bara okey jag kan köra er dit, för jag skulle egentligen till garaget. Hahah så vi fick åka Vip till lasarettet vafan hahhaahhah XD! Så jävla skoj man kan ha på den där lilla biten :p. Men men ;).


Aja vi hade skolfoto nu imorse :p, 14 av 22 lr vad vi är i klassen kom dit.. Så jävla ful uppställning dom gjorde istället. Några stycken fick sitta ner (såna frivilliga) och de va typ 5 - 6 stycken.. Och sen skulle resten stå och trängas på en rad :o. Helt sjukt!

Jag stod längst ut på ena sidan hahah så jävla ful pose jag gjorde xD. Men men det får väl gå (a). Var ju nöjd med allt annat så... Men men :).

Jag var uppe till typ halv tolv och fixade mitt hår :D. Och sen imorse gick jag upp klockan sex och lockade de som hade gått bort under natten :). Jag blev jättenöjd. Ska sätta in bilder på bdb sen, så ni får checka där ;D.

Sen hade jag min svarta klänning också, älskar den för fan ;D<3
Och det vet jag någon annan som också gör ;).

Jahapp, sicket skitväder vi har idag då... Bara en massa jävla reeegn :@.

Får väl bli någon film eller kolla tv idag då :).

Sen imorron ska jag va med transan ;). Det blir najs för faaen ;D. Älskar dig söt<3.

Snackade lite med Säändrisch också, hon verkar ha det rättså braou. Men du behöver komma uuuut ;). Så det är tur du ska supa i helgen ;). Och det ska jag med :D.

Schååål för alkolisterna vafan :D!

Ska dra neråt Trelleborg i helgen, antagligen blir det fest och vänner som gäller ;D<3!

Finns på mobilen om det är något :).




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: