!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Onsdag idag :).

2008-09-24 / 12:56:42
Yeeeah idag slutade vi redan klockan 11.30, så jävla skönt :D!

Idag tvättar jag mina kläder, som är väldigt tråkigt! Men men, det måste göras...

Shit va skönt det är ute idag :D! Det ska bli typ 19 grader idag haha :p.

På gympan hade vi konditionstest som jag typ dog på haha. Men jag är ändå rätt stolt över vad jag presterade ändå haha :p... Eftersom jag har varit sjuk, eller aa.. Är typ fortfarande rättså sjuk. Hostade sönder efter testet iaf (a).

Testet innebar att man skulle springa 3,5 kilometer, de tog tiden och kollade i en sån tabell haha.

Men aja, jag tog mig runt och jag är sjukt nöjd även om min kondition dock inte är i topp trim, men men det ska jag ändra på haha ;).

Friskis, here I come :D

Försöker att dra med Madde också men hon pallar typ inte haha :p.

Men men det finns ju andra anledningar till att gå å träna ;).

Speciellt en ;D!

Älska denna låten!!! Den stämmer in så jävla bra på allt just nu.


Tried to be perfect, but nothing was worth it
I don't believe it makes me real
I thought it'd be easy, but no one believes me
I meant all the things that I said.

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own.

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy
That nothing can save me,
But it's the only thing that I have.

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own.

On my own.

Ahh!

I tried to be perfect it just wasn't worth it
Nothing could ever be so wrong
It's hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along.

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I'm better off on my own.

Fyfan för dig! Så jävla kasst du behandlar mig. Efter allt vi haft tsm och alla minnen.. Och sen har du mage och göra såhär :s. Du har på dig fram till söndag sen jävlar i det .. Är det action som gäller! För jag vill lägga allt det här bakom mig nu.. I hate you!! Fyfan, jag förtjänar så jävla mycket bättre. Att du ens kan göra såhär mot mig :s, är så jävla lågt!!

Gå mot nya bättre tider :D.


Tack för att du lyser upp min dag sötnos <3!

Tur att mina underbara vänner finns och stöttar mig i allt, för just nu.. Jag gör allt... Men jag tänker inte ett dugg!

Har gjort ett stort jävla fucking kuk misstag, så nu har jag förlorat dig också.. Du var den som absolut alltid fanns där, gjorde mig glad, lyssnade och förstod... Men nu är allt det där borta ;/.

Fyfan för mej! Jävla egoist.

..
Jag hemma i mitt rum :).


Hoppet finns kvar än så länge, mot bättre tider!

Hoppas fan inte jag träffar dig idag, för jag vill bara spotta på dig! Du förtjänar fan inte ett jävla dugg mer :s.


Men nu ska jag ner och käka nudlar hihi :D!

Nu snackar jag i tele med Madde :), haha.

Kanske på HIF idag :), får se hur det blir ;D.

Det har skett ett under idag :o!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: