!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Jahapp...

2008-09-15 / 11:50:41

Nu är man sjuk och allt också... Extremt förkyld, typ ingen röst alls, skitont i halsen, hostar och nyser som fan, dunkande skallebank och är helt yr å sånt :s. Åhh orkar inte va sjuk nu mitt i alltihopa :/. Hokus pokus filiokus ooh nu är jag frisk :D. Not :/!

Sen har jag äntligen kommit på en idé om allting.. Ska berätta den för dig när vi ska va nu i veckan :).Tror du kommer bli glad över det.

Skulle egentligen börja träna idag ju.. Men aja, det blir nog inte så bra ;/. Får börja nästa vecka om jag är helt återställd då :D. Så Friskis, here I come ;)!

Nä nu ska jag gå och kolla lite tv :). Och sen försöka äta lite nudlar.






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: