!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Jahaduuu.

2008-09-18 / 19:18:21
Hmmm...

:/

Idag har vi haft friluftsdag. Vi gick heeela jävla landborgspromenade upp och ner och hit och dit... Har sett typ hela stan och nån lärare berätta historia om en massa byggnader och skit. Bajstråkit men jaa! Fast dom gick fanimej i snigeltakt. Vi gick till Talassa och det tog typ 1 ½ h... Omg och det ligger typ vid mig det där... Och jag går hemifrån! Raka vägen ner i stan, i helt normal takt och det tar ungefär en halvtimme. Så en jävla skillnad vafan xD. Hahah ;).

Sen efter det så drog jag, Linda & Sandra hem till mig och lekte lite kineser xd, vi käka nudlar hahah. Och för Linda gick det dock inte så bra hahhahahah xD. Och det lukta vitlööök och jag blev lite trött och sen lukta det ....  omfg hahahhhha XD. Älskar er brudar <3! Sen kolla vi movie och skaffade nya låtar till mobilen så vi kan sitta och digga på lektionerna imorron ;)<3. Blir najsigt det jaa :p. Kanske orkar med skoldagen dåe jue (a)...

Jahapp, Marcus kom nt idag ;/... Han har matteprov imorron, suck. Aja får hoppas på att det går å ses i helgen. För måste verkligen berätta om det ... (a).

<3I love him and I miss him so endless muchooo <3!



Sug av mig baaaklänges :D!



bikiniI want my body BAAAACK!!! ;/






Fuck you, fuck that, fuck everythiiiing!! ;/




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: