!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Fredag idag. Äntligen heeelg :D

2008-09-05 / 16:19:42
Hihi va skönt med helg. Har varit en vääldigt intensiv vecka i skolan ;/! Men men jag har klarat det trots allt.

SUUUUUCKAlla sömnlösa nätter och all annan skit har faktiskt inte förstört mitt skolarbete, inte ännu iaf.



Förutom att jag försov mig imorse haha ;p. Jag gick upp typ 06.00 och duscha, klädde på mig, fixade mig å så och sen hade jag på radion och tänkte "jag lägger mig på sängen och chillar ett tag, och imed att jag har på radion så somnar jag inte" och såklart så somnade jag :p. Men men det var faktiskt skönt och sova en timme längre. Det behövdes verkligen!



Var med Marcus igår, mycket trevligt. Var först på stan med han, Annie & Neger gregooor :D. Det var najsigt ;)! Fast omg Maria va du kan yra xD. Du är fan värre än mig när jag är trött, och dåå är det fan illa ;)! Älskar er brudar, ni är sötare än sötast och finns alltid där för mig! Och det betyder otroligt mycket. Och Marcus du vet vad jag tycker om dig. I love you guys <3!

Vi var nere där vid Gastro vid den gatan och stod och snackade. Maria såg en bög som gick i Emmas klass och blev så impad så hon va tvuungen och stå kvar å glo hur länge som helst. Vi andra aktade oss när en gammal tant (dam) kom där med sin rullator. Men Maria stod kvar och vi bara: Mariaa, du måste akta dig! Hon aktade sig typ 5 cm, hon fattade fortfarande inte. Sen när vi Marcus sa Mariaaa. Så hon bara va, sen vände hon sig om och såg.. Då va hon helt plötsligt snabb och akta sig. Hahahahah XD. Så jävla skoj det såg ut !! Du är så jävla blooond hjärtat.

Tur att vissa kan roa mig i min vardag haha XD. Ni är otroliga. Tack för all energi ni tar på att jag ska bli så glad som det bara går. Jag älskar er mina underbara vänner, som alltid finns där och stöttar mig.

Har tänkt en del nu i veckan... Om hur det ska bli framöver...

<3Saknar Marcus så olidligt mycket.  Jag vill ha tillbaks dig vid min sida, vet tyvärr inte vad du vill . Men får väl hoppas på att du berättar det för mig !? Så jag slipper gissa mig till det.
 

Ikväll blir det antagligen utgång med Säändrisch :D. Om hon nu inte ska va med Josefin........ Som jag självklart inte hoppas på :p. Om inte annat så drar jag dit, för I neeeed to supa :D(a). Och sen ska hon sova hos mig, annars ska vi va imorron iaf :D

<3Här har vi bild på M'äddisch och Sändrisch haha som Madde såg ut innan :p. Söta ni två är. Älskar er mestaste :D<3.





haha.Detta är jag det.


Alkolist - varning, absolut! Schåååål ;D.




Ne nu ska jag kila ;). Ha det gött. Finns på mobilen om det är något.


Pusspuss :*







Kommentarer!
Postat av: gregååår

hahahaahahha xd, fan va pinsamt ;$ <3

Kommenterat - 2008-09-07 / 14:53:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: