!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

:)

2008-09-20 / 14:33:53
Tack för igår Madde :)! Det var mycket skoj :D. Gick ner till Tasty House och köpte lite gottis, sen tog vi bussen hem. Kollade film och sånt, sen sov jag uppe hos henne och sen ikväll så kommer lite gäster ;)! <3.

Skulle egentligen vatt på fest eller turat med Linda & Sandra - my angels <3. Men så blev det tyvärr inte :/. För jag fick inte mina pengar ;(. Imed att jag sket i skolan i fredes... Men det hade också sina anledningar, inte så himla trevligt och sitta å få tårar i ögonen hela dan... Så jag stack ner dit jag skulle på möte och sen åkte jag till pappa. Hade en trevlig helg, tog det väldigt lugnt. Men vet också att jag behövde det! 

Näe, nu ska jag ner och baka äppelpaj ;). Wish me good luck :D! Senare ikväll kommer Nathasza och det blir mycket skoj :). Hon ska berätta allt och lite till ;). Om det nu går vilket jag inte vet haha xD.

Sen imorron ska vi ha stor american brunch med pannkakor, scones osv och en braou film :). Det blir mucho najs ;D. Och sen efter det ska vi ner och bada i havet :). Jag får betalt för det vafan :o, haha ;). Och badsäsongen är inte slut än haha :D. Nää det är den inte. Ska till och med få Marcus å bada imorron, om han är snäll så slipper han :p. Så får se vad du väljer. Tycker faktiskt lite synd om dig imed att du har ont lite överallt...

Imorron kommer Marcus :). Ska bland annat berätta om min braouiga idé ;). Haha I know you want to know what's it all about! Idag fick jag höra en väldigt braou dikt lr vad man ska kalla det...

Såhär går den:


Never give up if you still wanna try

Never wipe your tears if you still wanna cry

Never settle for the answer if you still wanna know

Never say you dont like him if you cant let him go



Och just därför kan jag säga såhär: I miss you and all the memories <3!

<3
 Cute as hell.....


:/Dagens outfit :)! <3.







 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: