!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Åhhhhh. -.-

2008-09-25 / 19:22:19
haha.

Jahapp. Det ska alltid komma något som ska hindra mig från och vara lycklig ;/!

Usch orkar inte ...

Brandlarmet gick idag som vanligt, men idag kom snuten och två akutbilar också, då satt jag och snackade med han. Ja du vet vem du är! Eller ja, dampade snarare :s. Åhh orkar inte vara arg på dig egentligen. Men vafan, du behandlar mig som skit, lr aa gjorde...
 
Precis när allt hade börjat lägga sig absolut helt, så hör du av dig igen. Hur fan ska du ha det ?? Jag vet varken ut eller in längre :s. Jag orkar ärligt talat inte bry mig i heller. 

Vetifan vad jag ska göra asså...

Sen samtidigt så tänker jag på sötjävel... Och det tänker jag fortsätta göra också :D<3!

Skolan dödar mig långsamt.... Men men det är ju baaara typ två månader kvar xD.

Fast men men my birthday innan dess iaf :D. 17 then :p.

Fast att du går och snackar skit till Marcus om grejer som inte ens är sant är så jävla lågt, går du på dagis eller ? Verkar fan inte bättre jävla tönne du är istället ^^! Väx upp för helvete jävla bitch.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: