!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Åhh...

2008-09-12 / 17:53:34

Fyfaan nu har det hänt...

Det jag absolut inte ville skulle hända.. ;(


Är så jävla lessen , har inte sovit ett enda jävla dugg idag.

Har typ skitit i skolan hela dan.. Inte bra jag vet, men jag pallar inte helt enkelt.

Allt fuckar sig för helvete på samma gång, orkar verkligen inte längre.

I hope you're happy, cause I'm not :/.

Åhh, jag önskar att någon bara hade kunnat snacka med allvar. Så att allt hade blivit bra igen!

För jag älskar dig så satans mycket!

Får hoppas på att du inser vad du har förlorat nu under den här tiden....

SUUUUUCK


Allt är förstört, jaa allt exakt allt!

Men men detta ger tid för en jävla massa tränande :D. Som jag behöver som fan.

För efter denna sommaren så har jag gått up en jävla massa.

Okey att andra kanske inte märker det , som ni nu säger.. Men jag gör och jag stör mig på det så det är något fruktansvärt!


Aja nu ska jag kolla tv. Bye bye ;).


Finns på (mp), jaa mobilen för dom som inte fattar det.

Jag vill inte gå vidare. Nä jag vill inte det.

Och jag kommer aldrig glömma detta:


<3

För denna sommaren har varit underbar med dig habibi <3.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: