!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Mörda mej. Ja lååångsamt! För att lida som jag lider nu är samma känsla -.-!

2008-10-14 / 09:34:26
Usch. Jag blir så jävla frustrerad av alltihopa. Vet inte vad jag ska göra åt allt ;s.

Pappa mår dåligt, är helt pank och allt. Så jag oroar mej för honom like hell. . . Om typ en månad kommer han komma till kronofogden och då är det inte så jävla kul längre ;/. Åhh vet inte alls vad jag ska göra ;s!

Klockan är 09.15, skulle egentligen vara på lektion nu. Men jag kom fem minuter sent och då fick jag inte komma in. Så nu sitter jag här och gör ingenting :/.

Love isn't easy
Love isn't fare
I love you, but you don't care

Kärlek kan ta sig i röven. Orkar seriöst inte med det!

Just nu allt har börjat bli bra. Då ska hjulet börja snurra igen och allt ska bara bli kasst igen ;s.

Pallar seriöst inte !!

Vill fan kunna få fram en fucking lösning på detta.

Men det går fan inte, för du berättar inget.

Du håller käften och tror det hjälper ^^.

Killar är som pussel, det fattas alltid en bit!
Killar är som bin, sticker när man minst anar det!

I want you, är det så svårt och få in i hjärnan!?

Verkar fan inte bättre.

Jag skiter i skolan helt nu, suck! Inte alls bra, jag vet -.-! Men ändå gör jag det . . .

Ska på möte idag igen, vill verkligen inte. Kommer bara sluta som igår.

Min tillvaro för tillfället skulle kunna beskrivas som en enda stor degklump och jag ligger mitt i denna stora degklump och orkar verkligen inte resa mig. Nej jag har inte blivit någon emo. Så ni kan ta det lilla lugna! Det är bara det att väldigt många saker är väldigt kassa just nu ;s. Tyvärr!

Har inte sovit ett jävla skit inatt heller, håller på att somna i skolan suck!

Livet är inte en dans på rosor, det vet jag. Men jag vill faktiskt inte få taggarna på mig hela jävla tiden.

Allt är tillräckligt jobbigt förhelvete.

Varför ska allt rasa på en och samma gång :s.

Det blir fan bara tusen gånger värre då.

Har i alla fall börjat jobba nu :). Skojskoj :D!

Har redan tjänat in 500 så det är najs mannen ;).

Hoppas på att jag ska träffa Sändrisch på fredag :). Och att underbaraste vill vara med mej på lördag kanske och sova där i den sköna sängen. Får väl se vad dom säger om förslaget :)!

Jag orkar verkligen inte. Skjut mej, mörda mej gör det! Så skönt det hade varit och bara slippa allt.

För allt är så jävla fuckat i min omvärld!

Har en massa jävla fitt*r omkring mig. Trodde fan inte det, men det har jag,

En jävla massa FALSKA personer !

Men det finns personer som säger att jag är falsk, jaha? Vad har jag gjort då :s. Det vet jag däremot inte. Och ni vågar ju inte berätta så ;s! Blir bara så jävla trött på alla rykten och allt. Och att folk tror på dem är väl ändå det värsta! Suck :s.

Jag går under! Eller nej, jag har redan gjort det tyvärr ;/.
Hoppet är det sista som överger en. Och det sista gled ur mig igår. . .

När allt rasade ännu en gång!

SUUUUUCK
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: