!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

:)

2008-10-01 / 20:57:19

Var i malmö igår och såg matchen HIF against Mupparna :). Helt sjukt underbar dag :D !  Va hemma halv tre imorse haha :p. Men men :). Det var så jävla skoj ;D!  Så är enooormt trött idag!

Men men :D. Jag börjar 12.10 imorron så jävla skönt istället :). Behövs dock lite sovmorron så jag orkar mej upp imorron haha (a).

Ska va med Marcus, om han nu ens pallar.... Får väl se hur det blir.

Slutar 15.30 :O, dock inte lika najs..

Är jävlig besviken på diiig. Men ja, det här är ditt eget jävla val. Behandla mig som skit, så är det samma tillbaka! Nu är det fan lika barn lika bäst!  

Orkar inte med den här skiten :s

Har sagt att jag ska börja träna nu i en månad och fortfarande gör jag bara det då och då ^^.

Suck!

Orkaaaaaa.

I want yooou. Är det svårt och banka in i skallen eller ???

Dags att börja tänka nu för i helvete!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: