!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> MaartinaSwensson -

Ena dagen passar det, andra I N T E ! ! !

2008-10-26 / 19:07:02



Varför ska du ta tid på att kolla mina bilder och så, om du ändå inte bryr dig !?

Åhh jag stör mej på att du gör såhär.

Att du umgås med den personen jag hatar mest, och lägger ingen tid på mig.

Och sen att du säger att du hatar den personen dessutom. . .

Nä du, jag förstår mig inte på dig.

Enda dagen passar det och höra av sig, andra dagar är det typ skadligt ^^.

Är sjuk som in i helvete. Nu på lovet och allt ;/.

Hostar blod, har feber, fryser som fan, är megaförkyld, hostar sönder och nyser som fan.

Va skoj det låter eller hur?

Kan inte förstå mig på hur kan du ändras till såhär :/. Helt jävla cp.

Förstår mej inte på dig längre faktiskt.

Så skönt, ska stanna hos pappa tills på onsdag. Skönt och komma väck från allt ett tag :).

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: